Music wordt Media

Music wordt Media

Consumenten willen beleving, of ze nu naar een winkel, horeca gelegenheid of andere openbare voorziening gaan. De omgevingsfactoren maken het verschil in de beleving van klanten en bezoekers. Het bepaalt of ze langer blijven, meer aanschaffen, consumeren en belangrijker: vaker terugkomen. De zintuigen dienen op een subtiele wijze geprikkeld te worden. Niet overheersend, maar net als goede muziek: als het er niet is dan wordt het gemist!

DDJ Music is gestart in 2005 met het ‘serveren’ van de juiste muziek op het juiste moment voor de juiste gelegenheid. Deze filosofie streven wij nog altijd na, in 2012 uitgebreid met beeld en de nieuwste communicatiemiddelen om de consumenten positief te beïnvloeden. De missie van DDJ is ‘het kwalitatief bijdragen aan de beleving van de klant in iedere onderneming waardoor hij of zij geïnspireerd raakt, langer blijft en uiteraard graag terugkomt’.

Dit alles is wat ons drijft en zien het als uitdaging je vaker via de digitale media te informeren beginnende bij deze nieuwe website, van Music naar Media!